poniedziałek, 24 sierpnia 2015

24.08

Wiecie co dzisiaj jest? Nie wiecie!  Ha! A więc dzisiaj ten blog kończy rok!  Dokładnie rok temu dodałam pierwszy rozdział :-) 
Na samym początku nie wiedziałam,  że tyle tu przetrwam,  nawet nie miałam planu co się będzie dziać w kolejnych rozdziałach.. 
Ale przetrwałam,  a Wy ze mną. Bardzo się cieszę, że czytacie moją twórczość i.. Dziękuję Wam za to. 
Powinnam teraz zrobić jakąś imprezę czy coś z Wami,  ale no tak,  głupie kilometry. Może kiedyś się spotkamy :-) 
A teraz mówcie szczerze. Macie jakieś nietypowe wspomnienia z tym opowiadaniem?  Ze mną? 
Kocham Was i pozdrawiam <3 :-*

3 komentarze:

  1. Gratulacje z powodu takiej pięknej rocznicy. Faktycznie rok to dosyć dużo. Ja niestety od niedawna do was wszystkich tu dołączyłam i bardzo pokochałam was i wasze opowiadania. Twoje opowiadanie jest wspaniałe i naprawdę mnie przyciągnęło. Pozostaje mi jeszcze raz ci pogratulować tej weny i wytrwałości i życzyć kolejnych świetnie tu spędzonych lat haha .
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat Sto lat ! <3
    Haha no na impreze ja bym się pisała :D Jestem typem imprezowicza i na pewno z wieeelką chęcią bym wpadła, także jak coś będziesz organizować to pisz xD <3
    Życzę Ci kolejnych super lat spędzonych na tym bogu, aby wena była zawsze z Tobą i by pisanie tego dawało Ci maximum radości bo to jest w tym chyba najważniejsze ! :D
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że będzie jeszcze przez długi czas. Kocham twoją twórczość :)

    OdpowiedzUsuń